2 Aralık 2014 Salı

Hayaller Listesi

Ölüm hiç aklımıza gelmiyor ama gün gelecek ve yumacağız gözlerimizi bir daha açılmamak üzere. Çocukluğumdan beri hep hayaller kurar dururum. "Olmayacak duaya amin deme" der pek çokları ama ben aklıma gelen her şeye amin derim. Hem neden gerçekleşmesin ki hayallerim? Kim karar veriyor hangi konular hakkında hayal kurup hangilerini aklımıza getirmenin bile yasak olduğuna? Olması imkansıza yakın hayallerim gerçekleşti ama herkesin başına gelebilecek basit bazı hayallerim gerçekleşmedi. Geçenlerde bir hayaller listesi hazırlamanın iyi olacağını düşündüm. Gerçekleşmiş olanların üstü karalanır, listedeki hayallerin gerçekleşmesi için ümit edilir ve listeye yeni hayaller eklenir...

Bu günden itibaren hayallerimi bu listeye yazacağım. Liste bana umut versin diye eskiden hayal etmiş olduğum ve gerçekleşmiş şeyleri de listeye ekleyeceğim. Bakalım hayaller bir bir nasıl gerçekleşiyor!

Gözlük takmadan da çok iyi görebilmek
Bebek bir kaplanı ellerimle beslemek
Ailem beni olduğum gibi kabul etsin
Central Park'ta piknik yapmak
Yemen'e gitmek
Şu an çalıştığım işten istifa etmek
Japonya'da sushi yemek
Maldivler'de sevgilimle birlikte güneşin batışını seyretmek gitmek
Madonna ile dans etmek
Tüm çocuklar çikolata yiyebilsin
Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin
Chris Evans ile (en azından) arkadaş olmak
Dubai'ye gitmek
Milli Piyango'dan Yılbaşı büyük ikramiyesini kazanmak
Eve temizliklik ve yemek yapacak bir yardımcı almak
Gemi ile tüm Akdeniz'i gezmek
Sevgilimle Eifel Kulesi'nin altında öpüşmek
Barselona'da Gaudi'nin tüm mimari eserlerini ziyaret etmek
Rio Karnavalına katılmak
Işınlanmak
Castro ölmeden Küba'ya gitmek
Doktora yapmak
Adam gibi yüzebilmek
Huysuz Virjin ile tanışmak
Gönül Yazar ile Zeki Müren hakkında dedikodu yapmak
Alerjik bir bünyeye sahip olmamak
Sallanan ata binmek
Bülent Ersoy LGBTİ aktivisti olsun
Cabrio bir Mini Cooper sahibi olmak
Türkiye'nin AB üyesi olması
Kaslı bir vücuda sahip olmak
Entelektüel ama aynı zamanda feminen olmayan içime sinen bir sevgilim olsun
Yerçekimsiz ortamda bulunmak
Serra Yılmaz benim için yemek yapsın, sonra da sohbet ederken beraber yiyelim 
50 yaşına gelmeden 50 ülkeyi ziyaret etmek
Atlıkarıncaya binmek
Ferzan Öztepetek bana Roma'da kahve ısmarlasın ve yeni film projelerinden söz etsin
Sidney'deki opera binasında bir opera izlemek

18 yaşında olmak
20 yaşında olmak
Anıtkabir'i ziyaret etmek
Van Gogh Müzesi'ni ziyaret etmek
Roma'da dondurma yemek
Görüntülü Konuşma icat edilsin
Kapadokya'yı görmek
Bir kardeşim olsun
UFO görmek
Ev sahibi olmak
Wii almak
CouchSurfing yapmak
Kız Kulesi'ni görmek
Bakmaya doyamayacağım bir  sevgiliye sahip olmak
Mutluluktan sarhoş olmak
Almanya'yı görmek
Macbook Air sahibi olmak
İtalya'da risotto yemek
Tarkan konserine gitmek
Ajda Pekkan konserine gitmek
Amsterdam'da kanallar boyu bisiklete binmek
Erkek arkadaş grubuna sahip olmak
Ankara'da okumak
Furby sahibi olmak
Ünlü bir piyanist sadece benim için bir şeyler çalsın
İngilizce öğrenmek
Latin danslarını öğrenmek
Üniversiteyi bitirmek
Yüksek lisans yapmak
Yurt dışındaki bir etkinlikte İngilizce sunum yapmak
Yalnız yaşamak
Ünlü biriyle tanışmak
Benim için bir aşk şiirinin yazılması
Atatürk'ün doğduğu evi görmek
Uçağa binmek
Beyaz Porsche'li bir prensle tanışmak
Paten kaymak
Bir kediye sahip olmak


15 yorum:

  1. Gerçekleşenler içinde, bana şiir yazılması demişsin. Bunu okuyunca ben de bana şiir yazılmasını istedim. Birisi bana şiir yazsa ona karşı bakışım bir anda değişir. Çünkü şiir, aşkın ve emeğin bir meyvesi.
    Yılbaşı büyük ikramiyesi çıksa gerçekleşmemiş hayallerinin yarısının olabileceğini görüyorum. Ailemizin ve genelleyecek olursak toplumun bizi böyle kabul etmesi ise ortak isteğimiz gibi duruyor. O günlerin geleceğine inanıyorum. Daha doğrusu inanmak istiyorum. Umarım bir gün tüm hayallerin gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şiir dediysek Can Yücel'in şiirleri gibi bir şey bekleme :)
      18 yaşındaki bir veledin edebiyat parçalamasından ibaret bana yazılan şiir.
      Okumak istersen "İÇİMDE KALMASIN" menüsü altında "OLDUĞUM YERDE OL, SAKIN BİR YERE GİTME" yazısı içinde var.

      Ne acı şey ki para hayallere ulaşmak için en önemli engel gibi görünüyor. Ama inan parası olan pek çok insan hayallerini gerçekleştirmiyor.

      Umarım bir gün hepimizin hayalleri gerçekleşir.

      Sil
  2. hımmm gerçekleşebilecek hayallerden bazılarını yapabiliriz :D öhüm o listede asla olamayacaklarda var ama umut işte :P yapılanlar arasında ise "önceden bunları yazdıydım oldu çok şükür" lerde var "yazmamış olduğun halde olup heh aslında bu da listemde olmalıydı olduda" dediklerin de diye düşünüyor yorumumu burada kapatıyorum. (hımm eifel kulesi altında tmm oldu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eifel Kulesi altında biriyle öpüştün mü yoksa bana açık açık yavşadın mı anlamadım :PpPpPp

      Sil
    2. aaaa işine gelmemiş cevap eifel'i bulduk altında birisi ile öpüşmek kaldıydı zaten -hayal kuruyoruz bizde :D- +++ şu ufo olayını biraz açsan ;)

      Sil
    3. UFO olayına girme hacı :)

      Ya da whatsapp'tan yürü :DDD

      Sil
  3. Aa bende liste yapıyorum :) hayalleri de gruplara ayırıyorum maddi ve manevi diye. Çevremdeki insanların bile lsitesini yaptım gerekli-gereksiz , degerli-değersiz , bana birsey katan-boş kafa diye valla birde listenin en sonuna hayatımdan hiç cikarmayacagim kişiler ve cikatılacak kişiler diye. :) hayaller gerçekleşmek için vardır allah gerceklesmeyecek şeyin hayalini kurdurmaz. Hayallerinin hepsinin gerçekleşmesini doluyorum :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle iyi dileklerin için sonsuz teşekkürler!

      Her şeyi kategorize etmek ne derece doğru bilemedim. Hayatımdan hiç çıkartmayacağım dediğim kişiler bana hayatta en büyük kazığı atan kişiler oldular. Bu sebeple kimse vazgeçilmez değildir diye düşünüyorum.

      Ayrıca hayallerin de hangilerinin gerçekleşip hangilerinin gerçekleşmeyeceğini kim belirliyor?
      Geçtiğimiz yüzyılda görüntülü konuşmayı hayal eden birine "yok artık daha neler" diyorlardı. Ya da uçmak isteyenlere de "kuş mu sandın sen kendini mübarek" diye seslenenlerin torunlarının torunlarının torunları şu anda pilotlarla fingirdeşen hostesler oldular :)
      Yanlış mıyım?

      Sil
    2. Çevremdeki insanları böyle psikopatça kategorize etmemin nedeni aslında çevremde aldığım kişilerin bana artısını ve eksisini görebilmek için ay yeminle psikopata bağladım. -.- ve bugun 4 kisinin adini karaladim tamamen cikarttim en azindan gereksiz insan kismindan isim azaldi :)

      hayallerin gerçekleşme payı bence çoğunlukla bize bağlı yüzde 60 biz diğer yüzde 40 ise kader bence. Daha bizler daha neler yok artık diyeceğiz bu gidişle :) yanlış değilsin tamamen dogrusun sevgili Şeker Oğlan :)

      Bu arada paylasmadan geçemeyeceğim benim en büyük hayalim gerçekleşti abim eşcinseldi annemle tartışıp gitmişti ondan haber alamamıstım onu uzun çabalar sonucu buldum ve bana üstü kapali sekilde açıldı (artık bunu her yere yazarım çünkü gerçekten çok mutluyum herkes bilsin istiyorum :) ) yine psikopata bağladım sevgiyle ve gerceklesecek güzel hayallerinle kal :* ♡

      Sil
    3. Abin ile yeniden iletişime geçmene sevindim senin adına. Aile içinde olur bazen böyle şeyler. Ben de uzun süre ailemden bazı bireylerle görüşmemiştim.

      Yazdıklarını boş bir zamanda yeniden okusana...
      Çok pragmatist gördüm seni :D

      Sil
    4. Teşekkür ettim :) benle gorusmemesi sorun sanki ben tartıştım onla. Pragmatist mi? Hahah şimdi düşününce evet öyleyim galiba. Ne kadar fayda o kadar iyi-doğru :))

      Sil
  4. madonna kısmına dahil olabilirim :D

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir liste ya, hayallerine ortak çıktım Şeker :)) tabii ki bazılarına, hepsine değil :D Dilerim hayallerin gerçek olur ve seni mutlu eder. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Hayaller özgür olabildiğimiz belki de tek yer bu dünyada!
      Hayaller için kişi sınırlaması yok diye biliyorum ben :D İstediklerini istediğin zaman alabilirsin ;)

      Sil