26 Haziran 2014 Perşembe

Hormonlu Domates Ödülleri Sahiplerini Buldu


Bu yıl 10. kez verilen Hormonlu Domates Homofobi ve Transfobi Ödülleri, Şişli Kent Kültür Merkezi'ndeki şahane bir törenle sahiplerini buldu.

2005 yılında "Hormonlu domates yemeyin homoseksüel olursunuz" diyen Erman Toroğlu'nun aklına gelir miydi homofobinin simgesi haline gelen Hormonlu Domates Ödüllerine isim babası olmak.

Törenin sunuculuğunu gece boyu seyircileri gülmekten kırıp geçiren Matmazel Coco karakteriyle Seyhan Arman üstlendi. Seyhan Arman'ı daha çok yazılarından takip ediyordum ama dün geceki performansı gerçekten şahaneydi!


LGBTİ oluşumları da törendeydi: Lambdaİstanbul, İstanbul LGBTİ, SPOD, Liseli LGBT, Ayı Sözlük, LİSTAG ve daha kimler kimler. Şehir dışından da pek çok LGBTİ oluşumu törene destek vermek için salondaydı: Ankara'dan KAOS GL, Eskişehir'den MorEl,Trabzon’dan Mor Balık, İzmir'den Siyah Pembe Üçgen, Gaziantep’ten Zeugmadi ve sayamadığım pek çok oluşum.


Ayta Sözeri, söylediği şarkılarla geceye renk kattı. Nedendir bilmem söylediği ilk şarkı olan Sezen Aksu'dan "İstanbul İstanbul Olalı"dan önceki konuşması beni çok duygulandırdı. Kelime kelime hatırımda değil konuşma ama bir çoğumuzun kimliğini yaşamak için İstanbul'a gelişiyle alakalı bir konuşmaydı. Neyse ki  Matmazel Coco ile olan diyologları herkesi kırdı geçirdi de içimdeki hüzün geceye hakim olamadı. 


Youtube'da fenomen haline gelen Madır Öktiş, hem  ödüllerden birini verdi hem de Lady Gaga'nın Applause şarkısındaki performansının parodisini yaptı. Oldukça heyecanlıydı ancak performansı ile tüm salonu coşturdu.



Barış ve Demokrasi Partisi (BDP)'ye verilecek olan GENEL AHLAKSIZ ÖZEL ÖDÜLÜ verilmedi. Tören öncesi sosyal medyadaki tartışmalardan dolayı bu yıl bu kategori açıklanmadı.






HORMONLU DOMATESLER KİMLERE GİTTİ?

Siyaset: Recep Tayyip Erdoğan

Ödülü yerel seçimlerde belediye meclisi adayı olan Boysan Yakar ve Sedef Çakmak verdi. "Erdoğan’ın “Alevilik Hz. Ali’yi sevmekse ben dört dörtlük bir Alevi’yim” açıklamasına cevaben attığı “Başbakandan 'Dört dörtlük ibneyim. İbneliği sizden öğrenecek değilim' açıklaması bekliyoruz" tweetindeki ibne sözcüğü sebebiyle Erdoğan Levent Pişkin’e hakaret davası açtı."

Sansür: TBMM

"Meclisin internet bağlantısı üzerinden Lambdaistanbul ve Kaos GL gibi LGBTI örgütlerinin internet sitelerine erişim filtreleme sebebiyle engellenmiş durumda."


Kurum: İçişleri Bakanlığı

"Eşcinsel olduğu gerekçesiyle işkence altında sorgulanan polis memurlarına, tanıdıkları diğer eşcinsel memurların isimlerinin verilmesi yönünde de baskı uygulanıyor. Eşcinsel polis memurları, en ağır disiplin cezası uygulanarak birbiri ardına devlet memurluğundan çıkartıyor."


Medya: Yeni Akit Gazetesi

Ödülü İMC TV muhabiri Michelle Demishevic verdi. "Hormonlu’nun vazgeçilmezlerinden Yeni Akit Gazetesi, bu kez hakim karşısında kendini şu sözlerle savundu: “Eşcinsellik ve türevleri ruh hastalığıdır. Eşcinsellik ve türevlerinin normalleştirilmesine dair çalışmalar kabul edilemez. Bunun sağlıklı bir durum gibi gösterilmesi anayasada toplumun temeli olarak tanımlanan aileyi dinamitlemektedir.” Bu sözlerin ardından 2. Asliye Ceza Mahkemesinde görülen duruşmada hakim Yeni Akit’e “beraat” kararı verdi. Karar, Kaos GL Derneği tarafından temyize götürüldü."


Yaşam Alanları : Kızılay AVM

"Cumhurbaşkanı Gül’ün talimatı var, sizin türdeki insanları almıyoruz" açıklamasıyla 3 trans kadının girişini engellediler.


Eğitim : Yeditepe Üniversitesi

Ödülü Liseli LGBTİ'den Emre Demir verdi. "Cinsel kimliğinden dolayı trans kadını kampüse almayan Yeditepe Üniversitesi, LGBTİ araştırmaları yürütecek öğrenci klübünün başvurusunu “okulun ününe zarar vereceği” ve “okulda rahatsızlık yaratacağı” gerekçesiyle geri çevirdi. Üniversite yönetimi, sinema klübünün göstermek istediği filmlerin içinden LGBTİ içerikli olanları ayıklıyor ve sansürlüyor."


Eğlence Dünyası: Okan Bayülgen

Ödülü oyuncu Ayta Sözeri verdi. "Çocuklara yönelik cinsel taciz üzerine konuşulan programda, erkek çocuklarının genelevler olmadığı için birbirleriyle cinsel ilişkiye girdiklerini ve bu sebeple eşcinselliğin arttığını söyleyen Bayülgen, sadece homofobiden değil, “konuşmazsa ölecek” hastalığından da muzdarip."


Spor: Mateja Kazman

"Fenerbahçe’nin eski futbolcusu Mateja Kezman, Amsterdam Pride’a futbolcuların destek vermesi üzerine homofobik açıklamalarda bulundu. Sırbistan’ın FK Vojvodina takımında sportif direktörlük yapan Kezman, eşcinselliğin bir hastalık olduğunu ve teşvik edilmemesi gerektiğini söyledi."


Beynelmilel: Rusya

“Eşcinselliğin proragandası”nı geçtiğimiz Temmuz ayında çıkarılan bir yasayla yasaklayan Rusya, LGBTİ bireylerin örgütlenme haklarını ellerinden alırken, nefret suçlarının artmasına sebep oluyor. Vladimir Putin ise tüm Avrupa’ya kendi yolunu takip etmeye davet ediyor."






22. İstanbul LGBTİ Onur Haftası tüm hızıyla devam ediyor.
Etkinlik takvimine buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca 6. İSTANBUL AYI ONUR HAFTASI (27-28-29 Haziran 2014) başlıyor.
Etkinlik takvimine buradan ulaşabilirsiniz.
  

23 Haziran 2014 Pazartesi

But Trans Güzellik Yarışması


Bu yıl 5.si düzenlenen Trans Onur Haftası kapsamında ilk kez  But Trans Güzellik Yarışması adı altında bir yarışma düzenlendi.

Yarışma günler öncesinden olay oldu. Pek çok kişi bunun heteronormatizmin dayattığı güzellik kavramıyla olan ilişkisini tartıştı durdu ama 21 Haziran Cumartesi gecesi The Mekan isimli mekanda düzenlenen törenle güzeller belirlendi.

Kambersiz düğün olmaz deyip ben de katıldım bu eğlenceli etkinliğe. Etkinlikte jüri üyesi olarak Ayta Sözeri, Seyhan Arman, Hala Diva ve benim tanımadığım bir iki kişi daha vardı.
Güzeller, etkinliğe gelenlerin oylarıyla seçildi. Yanda gördüğünüz kartlar 20₺ giriş ücreti  ödeyip etkinliğe katılanlara verildi. Daha sonra güzeller podyuma çıktılar. Bizler de en beğendiğimiz güzelin numarasını bu kartların arkasına yazıp şeffaf sandığa attık.

İşin komik yanı sandık şeffaftı ama oylama şeffaf değildi. Oylar arkada bir yerde sayıldı. Her ne kadar gullüm için yapılan bie güzellik yarışması olsa da oyların sahnede sayılmasını yeğlerdim.

İlk 3 derecenin halk oylamasıyla belirlendiği yarışmada sevgili jürilerimiz de sempati güzelini seçti.

İşte gecede dereceye girenler:
1.Yankı Bayramoğlu
2.Pınar Birkan
3.Melisa Duru

Geceye ait daha fazla fotoğrafa buradan ulaşabilirsiniz.
Gecenin sonunda ilginç ve tatsız bir olay yaşandı. Yarışmanın bitmesiyle insanlar mekanı terk etmeye başladılar. Mekanın kapısına geldiğimizde kapının kilitli olduğu gördük. Kapıyı zorladık ama kapı açılmadı. Çıkışın buradan olmadığı, balkona gitmemiz gerektiği söylendi. Biz de balkona gittik ama balkondan herhangi bir çıkış yoktu. Yeniden mekana girdiğimiz kapıya yöneldik. Bir sürü insan kapıda çıkmak için bekliyordu. Kapıdaki görevli çıkışın bu kapıdan olmadığını, arka kapıya gitmemiz gerektiğini söyledi. Bu sefer de arka kapı denen yere gittik. Bir asansör vardı ama asansöre binmemize izin vermediler. Bozuk dedilerse de biz dinlemedik, asansöre binip aşağı indik. Bu sefer de binanın çıkış kapısının dışarıdan zincirle kilitli olduğunu gördük. Merdivenlerden yukarı çıktık. Yanılmıyorsam in the Van adlı bir mekan gördük. Dışarı çıkamadığımızı söyledik ve kapıdaki arkadaştan o mekandan bizi dışarı çıkartmasını rica ettik. Orada da ilginç bir olay meydana geldi ama artık onu da anlatıp lafı uzatmayım. Sağ sağlim dışarı atabildik kendimizi ama yaşanan şey çok saçmaydı.


Neden bir mekanın kapısı kilitlenir?
Neden insanların dışarı çıkmalarına izin verilmez? 

Nefret cinanayetleriyle ünlü ülkemizde yaşayan biz LGBT bireyler için bu tarz olaylar hep kötü şeyleri akla getiriyor. Neyse ki bu kez şanslıydık. Durum sadece mekanın ya da organizasyonu düzenleyenlerin dallamalıklarından ibaretti!

20 Haziran 2014 Cuma

Heyecan Dorukta! Magnum Altın Kelebek Ödülleri 22 Haziran'da.

Türkiye bu yıl yıldızlarını Magnum ile birlikte seçiyor. Televizyon ve müzik dünyasının en iyilerinin ödüllendirildiği Hürriyet Altın Kelebek Ödülleri, bu sene haz tutkunlarının vazgeçilmez markası Magnum işbirliğinde “Magnum Altın Kelebek Ödülleri” ismiyle düzenleniyor.
Kırmızı halı geçitinden sahne performanslarına tam bir Oscar havasında gerçekleşecek törende, gecenin sunuculuğunu Mete Horozoğlu üstlenecek. Onur konuğu ise büyük bir isim. Hollywood dünyasından tanıdığımız, dünyaca ünlü oyuncu Jessica Alba.
Ödüller 22 Haziran Pazar akşamı, muhteşem bir törenle sahiplerini bulacak. Bu törenin muhteşem olmasının bir başka nedeni de Magnum’un 25. yıl etkinlikleri kapsamında gerçekleşmesi. Jessica Alba’nın yanı sıra sahne alacak sürpriz sanatçı ve şovlar, ödüllerin heyecanına heyecan katacak.
Sanat dünyasının ünlü simaları ve iş dünyasından tanınmış isimlerle kırmızı halı röportajlarının gerçekleştirileceği gecenin ev sahipliğini Vuslat Doğan Sabancı, Hürriyet, Kanal D ve Magnum üst düzey yönetimi yapacak.
Her sene olduğu gibi Hürriyet okurlarının internet ve posta yoluyla gönderdikleri oylarla belirlenen Magnum
Altın Kelebek Ödül Töreninde ödül dağıtılacak kategoriler ise şöyle:
En iyi kadın sunucu
En iyi erkek sunucu
En iyi kadın haber sunucusu
En iyi erkek haber sunucusu
En iyi yerli drama
En iyi senaryo yazarı
En iyi dizi yönetmeni
En iyi dizi müziği 
En iyi kadın oyuncu  
En iyi erkek oyuncu  
En iyi komedi dizisi  
En iyi kadın komedi oyuncusu  
En iyi erkek komedi oyuncusu  
En iyi magazin programı  
En iyi kültür-sanat programı  
En iyi Türk Pop Müziği kadın solist  
En iyi Türk Pop Müziği erkek solist  
En İyi Türk Sanat Müziği kadın solist
En İyi Türk Sanat Müziği erkek solist  
En iyi fantezi müzik kadın solist  
En iyi fantezi müzik erkek solist  
En iyi çıkış yapan solist
En iyi müzik grubu
En iyi klip
Yılın şarkısı
En iyi spor programı 
En iyi yarışma programı 
Oyuncular, müzisyenler, senaristler, yönetmenler, ve cemiyet hayatının öne çıkan isimlerinden 1500 kişinin katılımıyla gerçekleşecek büyük gece, Zorlu Center PSM’de düzenlenecek. Saat 20.00’den itibaren ise Kanal D ekranlarından canlı olarak seyredilebilecek. Türk televizyon ve müzik dünyasının en prestijli ödül töreninde görüşmek üzere.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

9 Haziran 2014 Pazartesi

"MİM"LENDİM Mİ NE?!?

Gökkuşağı Eller
MİM MAM MOM...
ÇOK ŞÜKÜR DOSTLAR...
BENİM DE ARTIK BİR "MİM" YAZIM VAR!

Blog yazmaya başlayalı 6 ay gibi kısa bir süre olmasına rağmen bu kısacık sürede bir sürü güzel insanla tanıştım bloglar sayesinde.

Blogları okurken MİM'leri görüyor, kimse beni "MİM"lemiyor diye hayıflanıyordum ta ki geçenlerde sevgili blogger arkadaşım GAYPEMBE beni "O Gay; Ben de..."nin başlatmış olduğu MİM'de MİM'leyene kadar. Kendilerine yürekten teşekkür edip ilk MİM hadiseme başlıyorum!

MİM için kural falan yok, sorulara cevap verin, eklemek istediğiniz soru olursa da MİM i cevaplarken sonuna ekleyiverin.
Soru çıkarmak yok, cevapsız geçmek yok, eklemek var :P
Sizi MİM leyene de bir teşekkür canım.
Sonra da 5 Bloga postalayın hatta gidin yorum kısmına sana MİM yazdım gel cevapla yolarım falan da diyebilirsiniz.
Önceden yollanmış bir bloga "ben de yollıcam hıh" diyerek tekrar yollamayın ki bloglar arasında dolaşım daha fazla olsun.


Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?

Açık İlişki, 20'li yaşların başındayken şiddetle karşı çıktığım bir kavramdı. İki insan birbirini seviyorsa başkasını gözü görmez, diyordum. Yaşlar ilerleyince, deneyimler de artmaya başladı. Bu deneyimlerin bazısını bizzat kendim yaşadım, bazısını da yakın çevremdekilerin yaşadıklarından gözlemledim.

Bence erkekler (maalesef) tek eşli olamıyorlar. Özellikle Türkiye'de durum bu! Çünkü cinsellik bizde kolay yaşanan bir şey değil ve kim ne derse desin herkesin gözü aç!

Uzun süren ilişkilere baktığımda da ilk başlardaki sadakatin yerini yıllar ilerledikçe önce gizli kaçak göçek aldatmalar alıyor, bir süre sonra da çiftlerden biri açık ilişki talep ediyor ve diğeri de içinden "oh beee... yıllardır bu soruyu bekliyordum" diyerek kabul ediyor.

Benim tarzıma pek uygun olmasa da açık ilişkinin uzun ilişkiler için olmazsa olmaz olduğunu da üzülerek kabul ediyorum.


Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösterenler sadece eşcinseller midir? Dar pantolon giyen birisi hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünmeli miyiz? Örneğin iç çamaşırı alırken seçimlerine dikkat eder mi yoksa don olsun derli toplu tutsun yeter mi? 

Eşcinseller arasındaki marka takıntısı, heteroseksüellerden fazla gibi görünse bence markanın kategorisine göre heteroseksüellerin takıntılı oldukları konular var.

Mesela eşcinseller genelde giyim kuşam konusunda kesinlikle MARKA takıntısına sahipler! Neredeyse tanıdığım tüm gayler ceplerinde 5 kuruş para olmasa da lüks markalardan kıyafetler giyiyorlar. Bazısında bu takıntı o denli fazla ki o markayı alacak parası yok ama ille de o markadan bir şeyim olsun diye o markanın sahte ürünlerine rağbet ediyorlar.

Keza telefon konusunda da durum aynı; açlıktan nefesi kokan camiamız (LGBT) mensubu bir gencin elinde son model bir cep telefonu olabiliyor. En çok güldüğüm şey de elinde €1.000'luk telefonu olmasına rağmen Foursqare'de check-in yapacak internet paketi olmuyor çoğu zaman!

Heteroseksüellerin eşcinsellerden marka konusunda daha takıntılı oldukları tek şey bence OTOMOBİLLER! Öyle ki yine benzin koyup gezecek paraları olmamasına karşın altlarında son model BMW'ler AUDI'ler olan bir sürü arkadaşım var!

Sorunun devamını cevaplamak gerekirse giyimine özen gösteren her erkeğe gay demek haksızlık olur bence. Dar kot giyen herkes de eşcinsel değildir ama kişinin teşhirci olduğunu söylemek sanırım doğru olur.

İç çamaşırı bir gay için en önemli tekstil alışverişidir! Paçalı beyaz donlu bir adam ne kadar sexy olursa olsun kesinlikle çekici değildir. Bu sebeple ben de donlar konusunda özenli olmaya çalışıyorum.


Küçükken bebek oyuncakların var mıydı? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız mı erkek arkadaşın mı vardı? 

Küçükken bebek oyuncaklarım ilk başta yoktu. Hiç unutmam bir uçağım vardı. Ben ona bez sarıp bebek haline getirip oynamıştım :)
İlerleyen zamanlarda teyzem bana sıktığında öten 3'lü bir kız bebek seti aldı ki o bebekler hâlâ evimde duruyor.

Evcilik oynamayı hiç sevmedim ama ilerleyen yaşlarımda bir nevi evcilik diyebileceğimiz the SIMS oyununun müdavimi oldum, şimdi bile oynarım zaman zaman.

Çocukluk hayatım boyunca kader mi bilinmez hep komşu çocuklarımın cinsiyeti kızdı! O yüzden daha çok kız arkadaşım oldu. Modadan, sanattan, dantelden, örgüden, kurabiyeden, pastadan konuştuk yıllarca...


Genelde yabancı müzik mi dinlersiniz? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece ayırarak oturabiliyor musun? 

Tek bir tarz müzik dinlemem. Eskiden daha çok yabancı müzik dinliyordum ama son yıllarda yerli-yabancı pek ayırt etmiyorum. Kulağa hoş gelen her şeyi dinlemek hoşuma gidiyor.

Dans etmeyi çok seviyorum ama pek de iyi dans ettiğim söylenemez. Arkadaşlarım 80'lerden kalma bir stille dans ettiğimi söylüyorlar :)
Pek esnek bir herif sayılmam. Öyle bacaklarımı 180 derece falan ayıramıyorum yani!


Fantezilerin var mıdır? Bir iki tane serpiştirsene, mesela asansör de ya da paraşütle berabet atlayıp öhüm :S gibi gibi 

Aslında herkesin bir fantazisi vardır diye düşünüyorum. Herkes gibi benim de fantazilerim var elbet!
Grup seks fantazim vardı. Gerçekleştirdim, rahatladım!


 Ex den next olur mu? :) Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi? 

Valla bence exten next olmaz, olmamalı da!
Sevgili ile arkadaş kalınabilir ama gerçekten iki kişi arasındaki tüm duygular bitmişse! Eğer taraflardan biri hâlâ aşıksa bir süre sonra diğerinin partnerini yolmak için elinden gelen her şeyi yapacaktır!


Pisuvar takıntınız var mı? Beden dersleri ile aranız nasıl? 

Maalesef var! Evde çoğunlukla oturarak ihtiyaçlarımı gideriyorum. Dışarıda da biri bakarken konsantre olup işeyemiyorum. Bazen tuvaletler çok dolu oluyor. Mecburen pisuvara gitmek zorunda kalıyorum. Gözlerimi kapıyorum ve öyle yapıyorum.
Ahhh... Ahhhhh... zor.... çok zor... BİLEMEZSİNİZ!
: )

Beden Eğitimi dersleri ile aram hiçbir zaman iyi olmadı!
Hiç turnikeye giremedim. Hele o ters takla... ömrümü yedi vallahi!


Sizce eşcinseller narsist midir? 

Cevabım kesinlikle EVET! 


Bir harem kur deseler haremine alacağın 5 kişi?

Sadece 5 kişi mi ya? 5 kişilik harem mi olurmuş?
Harem dediğin Sülüman'ın haremi gibi olur; kimin eli kimin cebinde belli olmaz.

İlle de sadece 5 kişi olsun diyorsan işte benim haremim:

CHRIS EVANS
CHRİS EVANSCHRIS EVANS
CHRİS EVANSCHRİS EVANSCHRİS EVANS



SARP LEVENDOĞLU
SARP LEVENDOĞLUSARP LEVENDOĞLUSARP LEVENDOĞLU

GERARD BUTLER
GERARD BUTLERGERARD BUTLER
GERARD BUTLERGERARD BUTLER

GEORGE CLOONEY
GEORGE CLOONEYGEORGE CLOONEY
GEORGE CLOONEYGEORGE CLOONEY

COLIN FARRELL
COLIN FARRELLCOLIN FARRELLCOLIN FARRELL

AYRICA İKİ İSMİ DAHA YAZMAZSAM HATIRIM KALIR!

TOM HARDY
TOM HARDYTOM HARDYTOM HARDY

DANIEL CRAIG
DANIEL CRAIGDANIEL CRAIGDANIEL CRAIG


Eveeeet....
Sıra geldi başkalarını "MİM"lemeye!

Lam cim yok... MİM'lendiniz şekerim!
Heyecanla bekliyorum cevaplarınızı...

2 Haziran 2014 Pazartesi

Bodrum Gay Şehir Rehberi: Gece Hayatı (Barlar, Clublar)

BODRUM GAY BEACH CLUB

KAVALYE BAR

BODRUM GAY KAVALYE BAR
Bodrum merkezde hem gündüz hem de gece gidilebilecek keyifli bir mekan Kavalye Bar!
Kavalye Bar, Bodrum merkezde barlar caddesinde bulunuyor. Bodrum'un en güzel manzaralı mekanlarından biri. Denizin dibindeki sandalyenizde içkinizi yudumlarken bir yandan da Tarihi Bodrum Kalesi'ni seyredebilmek harika!

BODRUM KAVALYE BAR
Mekana gündüz ve gece gittiğinizde birbirinden farklı iki konseptle karşılaşıyorsunuz.

Gündüz barın önündeki plajda şezlonglar ve şemsiyeler bulunuyor. Bodrum'un klasik Beach Club'ları gibi bir yandan denizin tadını çıkartıp güneşlenirken bir yandan da güzel müzikler eşliğinde içkinizi yudumluyorsunuz. 

Özellikle Bodrum merkez'de herşey dahil konsept otellerde kalmayanlar gündüz burada keyifli zaman geçiriyorlar.

BODRUM KALESİ
Akşamları ise plajda bulunan şezlonglar ve şemsiyelerin yerini masa ve sandalyeler alıyor.

Özellikle akşam yemeği sonrası bir şeyler içmek ve sohbet etmek için harika bir mekan. Bodrum'un çılgın gecelerine akmadan önce arkadaşlarınızla bir yandan Bodrum Kalesi'nin muhteşem manzarasını izlerken bir yanda da keyifle içkilerinizi yudumlayabilirsiniz.

Ben Kavalye'de zaman geçirmeyi çok seviyorum ama bu mekanın da bazı zayıf yönleri var.

Yabancı müşteriler bile fiyatlardan şikayetçi! Özellikle kokteyl içtiğinizde cidden yüksek meblağlar ödüyorsunuz. Geçen sene küçük bira bardağı 15 ₺ idi.

Garsonlara da dikkat etmek gerek. Hizmet etmelerinde sorun yok ama eğer kendilerini beğendiğinizi fark ederlerse direkt sohbet edip kendilerine içki ısmarlatmaya çalışıyorlar.

İçki dediysek tabi ki bira değil! En afilli kokteyl bir anda masada beliriveriyor. İçkinin belirmesiyle de garsonun size olan ilgisi bir anda yok oluyor. Size tavsiyem kimseye içki ısmarlamayın. Bırakın sizden hoşlandıysa, o size bir içki ikram etsin!

Sonuç olarak KAVALYE BAR Bodrum merkezde gibilebilecek en güzel mekanlardan biri. Böyle bir gay mekan olması gerçekten çok mutluluk verici!

KAVALYE BAR
Cumhuriyet Caddesi No:70  BODRUM


MURPHY'S CLUB

Murphy's GAY Club

Bodrum'un GÜMBET bölgesinde bulunan Murphy's Club, meydandaki Tepe Taksi'nin tam karşısında bulunuyor. Hafızam beni yanıltmıyorsa yeldeğirmeni görünümlü bir mekan vardı. Onun karşısındaki yolda kalıyordu.

Burası bir gece kulübü olduğu için gece yarısından önce gitmenizi tavsiye etmiyorum. Bodrum'a ilk gidişimde Polonyalı bir arkadaşım ile 23:00 gibi gitmiştik ve mekanda garsonlardan başka kimse yoktu. İlk gece yaşadığımız bu hayal kırıklığı ile tatilimiz süresince bir daha uğramadık buraya. Ta ki Türk bir arkadaşımla yeniden Bodrum'a gidene dek :)


Murphy's GAY Club
Murphy's Club'a girişte ücret ödemeniz gerekiyor. Bu ücret karşılığı verilen kağıt ile ilk yerli içkinizi ücretsiz olarak alabiliyorsunuz. Kapıdaki elemanla ücret konusunda tartışmamanızı öneririm.

Kapıda hava alırken mekana gelen ve giriş ücreti ödemeyen ülkenin en çok izlenen dizilerinden birinde başrol oynayan yakışıklı bir genci bile geri çevirdi. Hatta konuşmanın sonunda para vermeyi de kabul etti ama yine de almadı içeri. 

Oyuncu uzaklaşınca kapıdaki BodyGuard abimize "Tanımadın mı? O ............ dizisinin başrol oyuncusu!" dedim ve bana "yoooo... tanımadım. Bana ne! Çuvalla para kazanıyor, kapıda giriş ödemiyor" dedi. Abimiz zaten yurt dışında yaşıyormuş. Cidden tanımıyormuş herifi :) 

Anlayacağınız eğer Murphy's Club'da eğlenmek istiyorsanız paşa paşa giriş ücretinizi ödeyeceksiniz!


Murphy's Club BODRUM
Giriş ücretinizi ödeyip içeri girdiğinizde sizi harika bir gece kulübü karşılıyor. Şanslıysanız DIVAS on FIRE grubunun sahne performanslarınızı izleme fırsatınız olur. Özellikle LADY GAGA şarkılarıyla yaptıkları şovlar gerçekten izlemeye değer!

İlk kez Murphy's Club'da izlediğim grup bu sene İstanbul'da bulunan NEO Club'da sahne aldı kış sezonu boyunca. Umarım yaz sezonunda yine BODRUM'da olurlar!

Murphy's Club çalışanları oldukça güler yüzlüler. Müşteriler ile olan iletişimleri ne çok mesefeli ne de laubali! Hepsi ile de muahbbetim oldu ve hepsi de birbirinden tatlı çocuklar!

Sonuç olarak Murphy's Club size eğlencenin doruklarında bir gece vaat ediyor.
Gidin, eğlenin, sosyalleşin!






Murphy's Club
Gumbet Mahallesi Şakir Esendemir Caddesi
Erguvan Sokak No: 5
(Tepe Taksi Karsisi), BODRUM
HARİTA